دانشگاه علوم پزشکی و خدمات درمانی شهید صدوقی یزد
آیین نامه عضویت (html)

آیین نامه عضویت:

  شرایط عضویت برای سایر اعضاء: برای سایر اعضای کتابخانه (دانشجویان مهمان، دانشجویان انتقالی و کارمندان) ، پس از ارائه مدارک زیر، کارت عضویت صادر می شود.

مدارک مورد نیاز : 1)تکمیل فرم عضویت 2)ارائه یک قطعه عکس 3)ارائه مدرک معتبر مبنی بر دارا بودن شرایط عضویت

- خدمات کتابخانه: مجموعه خدماتی که در کتابخانه ارائه می شود به قرار زیر است : 1:امانت کتاب 2: استفاده از سالن مطالعه 3:جستجو در پایگاههای اطلاعاتی و تهیه مقاله 4: خدمات مرجع (استفاده از فرهنگها ، واژه نامه ها و دیکشنری ها) 5: خدمات سی دی 6:مطالعه پایان نامه در محل

- مقررات امانت:، تمدید، استرداد و رزرو کتاب اعضای کتابخانه با توجه به سطح عضویت مطابق شرایط مندرج در جدول ذیل از کتابخانه دانشگاه علوم پزشکی کتاب امانت می گیرند : نوع عضویت: اعضای هیئت علمی: 10 جلد به مدت 30 روز، دانشجویان PhD: تعداد 5 جلد به مدت 20روز، رزیدنت ها: 6 جلد به مدت 20 روز، دانشجویان دکتری عمومی: 6 جلد به مدت 10 روز، دانشجویان کارشناسی و کارشناسی ارشد: 5 جلد به مدت 10 روز، کارمندان: 7 جلد به مدت 10 روز 1-3:شرط امانت گرفتن کتاب، دارا بودن کارت عضویت کتابخانه است. 2-3: کتابخانه می تواند بنا به ضرورت تعداد کتابها و مدت امانت را کاهش و یا افزایش دهد. 3-3: حق استفاده از کارت عضویت قابل انتقال به غیر نمی باشد. تبصره 2 : تمدید امانت کتاب در صورتی امکان پذیر است که : الف : کتاب توسط اعضای دیگر کتابخانه رزرو نشده باشد. ب : عضو، مشمول جریمه تأخیر کتابهای امانی نباشد. تبصره 3: عضو تا 48 ساعت بعد از اعلام بازگشت (کتاب رزرو شده) توسط کتابخانه ، می تواند اقدام به امانت کتاب نماید.

 -منابعی که امانت داده نمی شوند : 1-4: کتابهای مرجع 2-4: پایان نامه های تحصیلی 3-4: نرم افزارهای کامپیوتری

-   جبران خسارت :اگر عضو کتابخانه کتاب را گم یا به صورت خط کشی یا ناقص کرد عضو باید خسارت آن رابه صورت الکترنیکی پرداخت یا خریداری نماید

تاریخ به روز رسانی:
1401/01/27
تعداد بازدید:
21
parastarai.lib.ssu@gmail.com
یزد، صفائیه ،خ بوعلی ، روبروی  مرکز  ناباروری، دانشکده  پرستاری مامایی 
(249)-035-38241751
Powered by DorsaPortal