صفحه نخست
ورود اعضاء
پست الکترونیک
۱۴۰۱ سه شنبه ۲۷ ارديبهشت
دوباره تلاش کنید
ENGLISH
!!!b1!!!
!!!b1!!!
صفحه اصلي
معرفي
درباره دفتر
مديريت
كاركنان
مسئول دفتر
كارشناسان
منشور ها، فرم ها و فرايند ها
منشور حقوقي شاكي
منشور حقوق دانشجويي
منشور حقوقي بيمار
منشور حقوق بيمار در داروخانه
منشور اخلاقي سازمان
منشور حقوق شهروندي
فرم ها
فرايند ها
فرايند پاسخگويي به شكايات
فلوچارت فرايند
شناسنامه فرايند
نظرسنجي
فرايند بازرسي منتج از شكايت
فلوچارت فرايند
شناسنامه فرايند
نظرسنجي
قوانين و آئين نامه ها
قانون ارتقاء سلامت نظام اداري و مقابله با فساد
قانون مديريت خدمات كشوري
قانون مجازات اسلامي
قانون رسيدگي به تخلفات اداري
قانون حمايت از آمران به معروف و ناهيان از منكر
آيين نامه اداري اعضاي غيرهيات علمي
آيين نامه استقرار نظام مديريت عملكرد
آيين نامه مبارزه با رشوه
آيين نامه مناقصات
آيين نامه گزينش
دستورالعمل استقرار نظام مديريت عملكرد در وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشكي
طرح تكريم ارباب رجوع در نظام اداري
شاخصهاي اندازه گيري ميزان سلامت اداري
تماس با ما
كارشناسان
محمدعلی زارع
کارشناس مسئول رسیدگی به شکایات
بررسی و شناسایی مشکلات ناشی از سهل انگاری متصدیان و کمبود آموزش
مراجعه به واحد ها و شناسایی مشکلات و راهکارهای اجرایی به منظور رفع مشکلات و کاهش شکایات
نظارت بر رسیدگی به شکایات و احقاق حقوق شاکیان و پیگیری موضوع تا حل کامل آن با نظر مقام مافوق
تهیه و تنظیم آمار و اطلاعات شکایات برحسب درخواست مقام مافوق
مطالعه قوانین و مقررات مرتبط با شکایات و پیشنهاد رفع اشکالات اجرایی
هماهنگی با مقام مافوق برای اعزام گروه بازرسی به واحدهایی که بیشترین شکایات را دارند
همکاری نسبت به تجزیه و تحلیل شکایات واصله جهت شناسائی و رفع اساسی نقاط پر شکایت
شرکت در جلسات و کمیسیونها و کمیته های فرعی مرتبط با شکایات طبق دستور مقام مافوق
انجام سایر امور مربوطه را برابر قوانین و مقررات و طبق دستور مقام مافوق
سید عیسی مرتضوی
کارشناس ارزیابی عملکرد
پایش ماهانه برنامه عملیاتی دفتر
ارزیابی عملکرد شاخص های ارتقای سلامت اداری و صیانت از حقوق شروندی در دانشگاه
پیگیری شکایات تا حصول نتیجه مربوطه به معاونت های آموزشی پژوهشی و دانشجویی فرهنگی
بازرسی از مراکز تابعه در راستای حقوق شهروندی و تکریم ارباب رجوع
بازدید های هفتگی و موردی از مراکز درمانی و ارائه گزارش
سایر امور محوله از سوی مدیریت دفتر بازرسی
محسن مسلمی فیروزآبادی
کارشناس پاسخگویی به شکایات
دریافت، بررسی و پیگیری شکایات، درخواست ها و پیشنهادات در حوزه های درمان و غذا و دارو تا حصول نتیجه
پیگیری مساعدت های مالی در خصوص بیماران سرطانی و صعب العلاج
دریافت شکایات و درخواست های سامانه سامد استانداری و پیگیری تا حصول نتیجه و اعلام به استانداری
جمع آوری هفتگی کمبود های دارویی، تجهیزات پزشکی و بارگذاری در سایت مشاور وزیر
استخراج نامه های الکترونیکی واصله به دفتر بازرسی از سایت دانشگاه علوم پزشکی
پاسخگویی به مراجعین حضوری و تلفنی به این دفتر
بازدید های هفتگی و موردی از مراکز درمانی و ارائه گزارش
سایر امور محوله از سوی مدیریت دفتر بازرسی
سید مرتضی حسینی
کارشناس بازرسی
بازرسی از عملکرد واحد های تابعه دانشگاه بنا به دستور مدیریت دفتر
دریافت شکایات شفاهی و کتبی مراجعین و همکاران از واحد ها و تجزیه ، تحلیل پاسخ های دریافتی
به منظور پاسخگویی به شکایات
دریافت شکایات و اعلامیه ها از سامانه بازرسی کل کشور و پیگیری ثبت پاسخ در سامانه مذکور
دریافت گزارش ها و اعلامیه ها از طریق سامانه مدیر کل بازرسی، ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات وزارت متبوع و بارگذاری موارد درخواستی
بازدید های هفتگی و موردی از مراکز درمانی و ارائه گزارش
سایر امور محوله از سوی مدیریت دفتر بازرسی
محترم زارع
کارشناس امور بازرسی
تدوین برنامه های بازرسی اعم از دوره ای و موردی
پیگیری نتایج بازرسی های به عمل آمده ازمعاونت های درمان، آموزشی، بهداشتی، پژوهشی، پشتیبانی
جمع بندی نتایج بازدیدها و ارائه به مدیریت
انجام و پیگیری امور ارزیابی عملکرد کارکنان حوزه ریاست
سایر امور محوله از سوی مدیریت دفتر بازرسی
تاریخ به روز رسانی:
1400/11/09
تعداد بازدید:
663
کلیه حقوق این وب سایت متعلق به
دانشگاه علوم پزشکی آیت الله شهید صدوقی یزد
است.
×
ورود اعضاء
Powered by
Dorsa
Portal