ارزشیابی کیفیت عملکرد آموزش اعضای هیئت علمی از دیدگاه ذینفعان مختلف طراحی مدل سطح بندی شده در ارزشیابی اعضای هیئت علمی
چارچوب ارزشیابی عملکرد اعضای هیئت علمی
به تفکیک سطوح سازمانی از دیدگاه مسئولان آموزشی
فرد ارزیابی کننده
نقش فرد مورد ارزیابی
سطوح
دانشجو
مدرس
سطح اول
Micro
همکار
مدیر گروه
معاون آموزشی دانشکده/بیمارستان
مدیران میانی آموزشی
(مدیر گروه، معاون آموزشی گروه)
سطح دوم
Meso
ریاست دانشکده
معاون آموزشی دانشگاه
ریاست دانشگاه
مدیران ارشد آموزشی
(معاون آموزشی دانشکده/ بیمارستان، ریاست دانشکده)
سطح سوم
Macro