اولویت های طرح های
نوآورانه آموزشی در سال 1399
gواحد ارزشیابیh
-طراحی واجرای آزمونهای مبتنی بر محل کار و ارزیابی مشاهدهای
-استقرار سیستم ارزشیابی برنامه آموزشی
-طراحی و اجرای مکانیسم ارزیابی اخلاق حرفهای در فراگیران سطوح
مختلف
-طراحی و اجرای آزمونهای تصمیمگیری و استدلال فراگیران
- طراحی و اجرای مکانیسمهای ارائه بازخورد در ارزیابی تکوینی
- ارزشیابی گروههای آموزشی مبنی بر نظام جامع ارزشیابی جامع
gواحد برنامهریزیh
-تدوین و اجرای دورههای آموزشی مبتنی بر توانمندی در رشتههای
مختلف
- تدوین و اجرای برنامههای آموزش مهارتهای ارتباطی، اخلاق و تعهد حرفهای،
استدلال بالینی، ایمنی بیمار
-بازنگری برنامه آموزشی در رشته و مقاطع مختلف بر اساس مطالعات کوهورت ملی
در استان یزد
- بازنگری دورههای کارآموزی در مقاطع مختلف متناسب با نیازهای جامعه
-طراحی و اجرای تم طولی دوره های آموزشی مرتبط با اخلاق حرفه ای، مهارت
ارتباطی و...
- طراحی و اجرای برنامه آموزش مداوم، آموزش اساتید، آموزش ضمن خدمت
کارکنان حوزه سلامت مبتنی بر نیازهای جامعه
gواحد یاددهی و یادگیریh
- بازنگری روشهای آموزش در عرصههای مختلف با هدف رشد مهارتهای سطوح
بالای شناختی و عملکردی
gمشارکت در طراحی و تولید محصولات آموزشی h
-تدوین لوح فشرده آموزشی با رعایت ساختار علمی/طراحی راهنمای مطالعه در دورههای
کارآموزی و کارورزی
- طراحی وسایل کمکآموزشی و شبیهسازی مجازی
-
تدوین راهنمای یادگیری دورههای آموزشی
gیادگیری الکترونیکg
- مشارکت در طراحی سیستم آموزش الکترونیک و اجرای آن در سطح دانشگاه، شامل
آمادهسازی محتوا، طراحی آزمون الکترونیک، هدایت در کلاسهای مجازی و سایر موارد
مرتبط
-توسعه روشهای یاددهی-یادگیری با استفاده از رویکرد ترکیبی
- برنامههای مجازی برای تسهیل یادگیری رشتههای مختلف و مقاطع
مختلف
- استفاده از روشهای مختلف آموزشی مبتنی بر رویکردهای مجازی و رویکرد
ترکیبی