اولویت های طرح های نوآورانه آموزشی در سال 1398
gواحد ارزشیابی آموزشیh
Ø طراحی و استقرار نظام جامع ارزشیابی در دانشگاه
Ø توسعه و بازنگری رویکردهای نوین ارزیابی در راستای استقرار نظام ارزیابی فراگیر
Ø طراحی و اجرای مکانیسم ارزیابی اخلاق حرفهای در فراگیران سطوح مختلف
Ø طراحی و اجرای آزمونهای تصمیمگیری و استدلال فراگیران
Ø طراحی و اجرای مکانیسمهای ارائه بازخورد در ارزیابی تکوینی
gواحد توانمندسازی اعضای هیئت علمیh
Ø توسعه برنامه های توانمندسازی اساتید، دانشجویان و مدیران آموزشی
gواحد برنامه ریزی آموزشی h
Ø طراحی برنامه های آموزشی با تأکید بر رشد مهارتهای غیرتکنیکی در مقاطع مختلف
Ø طراحی و اجرای برنامه های آموزشی با استفاده از رویکردهای یاددهی-یادگیری فعال
Ø توسعه برنامه های آموزشی مبنی بر استانداردهای اعتباربخشی بیمارستان های آموزشی، استانداردهای برنامه های آموزشی دانشکده ها و استانداردهای
Ø توسعه برنامه های آموزش در راستای رشد توانمندی های دانشجویان (مبتنی بر سند توانمندی های دانش آموختگان رشته های مختلف)
Ø توسعه برنامه های مرتبط با محورهای طرح تحول و نوآوری در آموزش علوم پزشکی (با تأکید بر محورهای اعتلای اخلاق حرفه ای، آموزش پاسخگو و نظام ارزیابی
gواحد آموزش پاسخگوh
Ø توسعه طرح های مرتبط با آموزش پاسخگو در مقاطع مختلف تحصیلی