اولویت های پژوهش در آموزش مرکز مطالعات و توسعه آموزش علوم پزشکی دانشگاه در سال 1398
برنامه ریزی آموزشی
Ø بررسی اثربخشی برنامه های آموزشی با استفاده از روش های فعال در راستای رشد و توانمندی های حرفه ای دانشجویان رشته های مختلف
Ø بررسی مهارتهای استدلالی فراگیران با استفاده از رویکردهای نوین یاددهی-یادگیری
Ø بررسی اثربخشی برنامه های آموزش در راستای محورهای طرح تحول و نوآوری آموزش علوم پزشکی (با تأکید بر محورهای اعتلای اخلاق حرفه ای، آموزش پاسخگو و...)
Ø بررسی اثربخشی برنامه های آموزشی در راستای رشد توانمندی های دانشجویان مبتنی بر سند توانمندی های دانش آموختگان رشته های مختلف
Ø بررسی اثربخشی برنامه های آموزشی با استفاده از رویکردهای یاددهی-یادگیری فعال
Ø پژوهشهای مرتبط باحیطه مهارتهای غیرتکنیکی درمقاطع مختلف
ارزشیابی آموزشی
Ø پژوهشهای مرتبط با توسعه آزمونهای الکترونیکی و ارزیابی فراگیر
Ø انجام پژوهش های مرتبط با استقرار اجزای نظام ارزیابی فراگیر
Ø انجام پژوهش های مرتبط با استقرار اجزای نظام ارزشیابی و جامع ارزشیابی
Ø انجام پژوهش های مرتبط با استقرار اجزای نظام ارزشیابی اعضای هیئت علمی
روشهای یاددهی – یادگیری
Ø بررسی اثربخشی روشهای فعال درفرایند آموزش در رشته های مختلف
Ø بررسی اثربخشی استفاده از رویکرد آموزش ترکیبی (حضوری – مجازی ) در رشته های علوم پزشکی
آموزش مجازی
Ø ارزشیابی فرایندهای آموزش مجازی از دیدگاه ذینفعان مختلف
Ø توسعه طرح های مرتبط با آموزش پاسخگو در مقاطع مختلف تحصیلی