شرح وظایف امور عمومی:
1-دریافت دستور و برنامه کار از سرپرست مربوطه
2-تأمین فضا و تدارک تجهیزات و امکانات و وسایل اداری جهت ارائه خدمات
3-انجام اقدامات لازم برای تأمین نظافت و سالم سازی محل کار و تأمین بهداشت محیط مناسب برای ارائه خدمات
4-تأمین وسایل ارتباطی مورد نیاز در جهت تسهیل انجام ارائه خدمات
5-تأمین وسایل و امکانات رفاهی کارکنان
6-برنامهریزی جهت افزایش کیفیت خدمات اداری و پشتیبانی
7-برنامهریزی و ارائه طرحهای مربوط به کنترل و کاهش هزینه های غیر ضروری
8-سازماندهی ، تعیین شرح وظایف ، تقسیم کار ، تعیین حدود اختیارات و تفویض اختیار در بین ادارات تابعه
9-برنامه ریزی و نظارت بر عملیات تدارکاتی ، انبارداری ، تعمیرات و نگهداری خودروها
10-رسیدگی به امور مربوط به قراردادها و شرکت در جلسات آن
11-انجام بررسیهای لازم برای شناخت بازار و آگاهی از نوسانات قیمتها
12-رسیدگی و صدور دستور لازم به نامهها و گزارشهای رسیده
13-پیش بینی اعتبارات لازم و تنظیم بودجه سالانه