دانشگاه علوم پزشکی و خدمات درمانی شهید صدوقی یزد
فرايند ترخيص

مراحل لازم جهت ترخيص بيمار :پس از صدور دستور كتبي ترخيص توسط پزشك معالج، منشي بخش اطلاعات را كامل و پرونده را به واحد ترخيص تحويل مي دهد.بعد از پرداخت هزينه ها به صندوق و تحويل قبض نهايي به ترخيص، اصل صورتحساب توسط ترخيص به همراه بيمار تحويل داده مي شود، كه جهت مراجعات بعدي براي پيگيري امور مالي همراه داشتن اصل صورتحساب الزامي است.در زمان دريافت صورتحساب اگر بيمار داراي بيمه مكمل غير طرف قرارداد بيمارستان باشد ( دي، شهرداري و ....) و يا جهت جراحي بيمار، خود وسايلي را از خارج از بيمارستان تهيه كرده باشد جهت دريافت مدارك لازم راهنمايي مي شود.اصل صورتحساب مدرك قانوني مي باشد و فقط يكبار صادر مي گردد و در صورت درخواست مجدد فقط المثني صادر مي شود.


نحوه استفاده از بيمه :

بيمار قبل از بستري زمانيكه جهت ويزيت نهايي به پزشك مراجعه ميكند بايستي دستور بستري خود را دريافت و وقت بستري و يا جراحي را با پذيرش هماهنگ نموده و  (كارت هاي طلايي، بيمه ارتش (فقط سربازان وظيفه نياز به همراه داشتن معرفينامه از يگان محل خدمت خود دارند.)، بيمه ايران و كمك رسان SOS نيازي به معرفينامه ندارند) در روز مراجعه با توجه به نوع فرانشيز و سقف ثبت شده در معرفينامه بيمار هزينه هاي خود را پرداخت ميكند . ترخيص بيماران بستري در ايام هفته از ساعت 12:30 لغايت 19 و روزهاي جمعه و ايام تعطيل 12-17مي باشد. پرداخت وديعه كامل و تسويه حساب بر اساس مبلغ اعلام شده توسط واحد ترخيص،براي بيمارستان الزاميست.از آنجاييكه هزينه هاي بيمارستان براساس حداقل ها تنظيم شده اند لذا خواهشمند است از تقاضاي هرگونه تخفيف خودداري نماييد.در صورتي كه مبلغي  هنگام بستري از شما اخذ ميگردد فقط پيش پرداخت و علي الحساب است و مابقي هزينه ها شامل هزينه بيمارستان،حق الزحمه پزشكان در هنگام ترخيص طبق تعرفه هاي مصوب مشخص اخذ خواهد شد.در صورتيكه مدت بستري بيمار شما بيش از 3 روز بطول انجاميد ، جهت اطلاع و تكميل مبلغ وديعه به ترخيص مربوطه مراجعه نماييد.


پيگيري هاي پس از ترخيصاز آنجائيكه رضايت شما مراجعه كنندگان محترم از اهميت ويژه اي در نزد ما برخوردار است . از بدو شروع به فعاليت بيمارستان شهيد بهشتي واحدي بنام بهبود كيفيت در آن فعال مي باشد كه وظيفه اين واحد ارتباط تلفني مستقيم با بيماران 3 روز بعد از ترخيص به منظور پاسخگويي به سوالات، پيشنهادات و رسيدگي به مشكلات بيماران در جهت ارتقاء كيفي و كمي ارائه خدمات و جلب هر چه بيشتر رضايت آنها مي باشد.نتايج آمار و اطلاعات استخراج شده از نطرسنجي بيماران در اين واحد سهم بسزايي در بر طرف نمودن مشكلات و جلب رضايت مشتريان ايفا مي نمايد.

تاریخ به روز رسانی:
1397/06/13
تعداد بازدید:
242
امتیازدهی
میانگین امتیازها:4 تعداد کل امتیازها:1
مشاهده نظرات (تعداد نظرات 0)

ارسال نظرات
نام
آدرس پست الکترونیکی شما
شماره تلفن
توضیحات
تغییر کد امنیتی
کد امنیت
info@ssu.ac.ir
شهرستان تفت -بلوار شهيد بهشتي -بيمارستان تخصصي وفوق تخصصي شهيد بهشتي
  تلفن:  32633001 الي 32633005 
پست الكترونيك رياست بيمارستان:nader.mostafavi@gmail.com
پست الكترونيك مدير بيمارستان:rarab@ssu.ac.ir 
کلیه حقوق این وب سایت متعلق به دانشگاه علوم پزشکی شهید آیت الله صدوقی یزد میباشد.
Powered by DorsaPortal